Në epokën e sotme dixhitale, të kesh një faqe interneti nuk është më një luks për bizneset, është një domosdoshmëri. Në fakt, të kesh një faqe interneti mund të përfitojë shumë një biznes duke rritur shikueshmërinë, besueshmërinë dhe shtrirjen e tij. Në këtë postim, ne do të diskutojmë disa nga përfitimet kryesore të të pasurit një faqe interneti për biznesin tuaj.
Rritja e vizitueshmërisë dhe aksesueshmërisë
Një nga përfitimet më të mëdha të të pasurit një faqe interneti është rritja e shikueshmërisë që i sjell biznesit tuaj. Një faqe interneti lejon biznesin tuaj të ketë një prani në internet që mund të aksesohet nga kushdo, kudo, në çdo kohë. Kjo do të thotë që biznesi juaj është i hapur 24/7 dhe mund të arrijë një audiencë shumë më të gjerë se sa mund të ishte vetëm me një vitrinë fizike ose vendndodhje.
Kredibiliteti i përmirësuar dhe besimi i klientit
Të kesh një faqe interneti ndihmon gjithashtu në përmirësimin e besueshmërisë së biznesit tuaj. Kur klientët potencialë kërkojnë biznesin tuaj në internet dhe gjejnë një faqe interneti me pamje profesionale, ata kanë më shumë gjasa të besojnë dhe ta shohin biznesin tuaj si të ligjshëm. Një faqe interneti ofron një platformë për ju për të shfaqur produktet ose shërbimet tuaja, për të shkëmbyer informacione rreth biznesit tuaj dhe për të shfaqur komentet e klientëve, të cilat të gjitha mund të kontribuojnë në ndërtimin e besimit të klientit.
Arritje më e gjerë
Një përfitim tjetër i të pasurit një faqe interneti është aftësia për të arritur një audiencë më të gjerë. Me një faqe interneti, ju mund të synoni një audiencë globale dhe të arrini njerëz që mund të mos kenë ditur ndryshe për biznesin tuaj. Kjo është veçanërisht e rëndësishme për bizneset e vogla që mund të mos kenë burime për t’u tregtuar në një audiencë të madhe kombëtare.
Krijimi i markës suaj
Një faqe interneti ofron gjithashtu një platformë për bizneset që të krijojnë markën e tyre dhe të diferencohen nga konkurrentët. Duke pasur një faqe interneti profesionale dhe të mirë-dizenjuar, bizneset mund të shfaqin personalitetin dhe vlerat e tyre unike, duke i bërë ato të dallohen në një treg të mbushur me njerëz.
Ofron mundësi marketingu online
Një faqe interneti ofron shumë mundësi marketingu. Mund ta përdorni për të drejtuar fushata reklamuese të synuara, për të ofruar promovime dhe për të krijuar një listë emailesh. Ju gjithashtu mund të përdorni faqen tuaj të internetit për të krijuar përmbajtje, të tilla si postime në blog ose video, që mund të ndihmojnë në tërheqjen e klientëve të rinj. Për fushatë marketingu mund të kontaktoni në këtë link.
Si përfundim, të kesh një faqe interneti është thelbësore për bizneset në epokën e sotme dixhitale. Ai siguron rritje të shikueshmërisë, besueshmëri të përmirësuar dhe besim të klientit, një shtrirje më të gjerë dhe një platformë për të krijuar markën tuaj. Nëse biznesi juaj nuk ka ende një faqe interneti, është koha të filloni ta konsideroni një të tillë. Investimi në një faqe interneti mund të përfitojë shumë nga biznesi juaj dhe t’ju ndihmojë të arrini qëllimet tuaja.
Statistikat e faqeve të internetit të biznesit të vogël 2022
- Më pak se dy të tretat (64%) e bizneseve të vogla kanë një faqe interneti.
- 41% e bizneseve pa faqe interneti thonë se biznesi i tyre “nuk ka nevojë për një faqe interneti”.
- 35% e bizneseve të vogla mendojnë se funksionimi i tyre është shumë i vogël për të garantuar një faqe interneti.
- Ndër bizneset e vogla pa një faqe interneti, 29% planifikojnë të ndërtojnë një në 2021.
- 79% e sipërmarrësve me një faqe interneti biznesi presin të rriten të paktën 25% në tre deri në pesë vitet e ardhshme, krahasuar me 64% të atyre që nuk kanë një faqe interneti
- Uebsajtet me ngarkim të ngadaltë u kushtojnë bizneseve në internet 2.6 miliardë dollarë në vitin 2020
- Vizitorëve të faqes në internet u duhet vetëm gjysmë sekonde për të krijuar një opinion për faqen e internetit që po vizitojnë.
- Vetëm 22% e tregtarëve thonë se janë përpara kurbës kur bëhet fjalë për dizajnin e përgjegjshëm. 29% thonë se kanë një nivel eksperience “mesatare”, 23% thonë se janë prapa kohës dhe 4% thonë se janë të pashpresë
- Nëpër bizneset e vogla nga 1 deri në 500 punonjës, 48% kishin një faqe interneti që para vitit 2017
- Më shumë se një e katërta (28%) e bizneseve të vogla shpenzojnë më pak se 500 dollarë në një faqe interneti.
- Përdoruesi mesatar shpenzon 2 minuta e 17 sekonda në një faqe interneti.Që nga viti 2019, 94% e faqeve të internetit të bizneseve të vogla janë miqësore me celularin
- 44% e blerësve B2B do të largohen nga një faqe interneti nëse nuk ka informacion kontakti të disponueshëm
- Bizneset e vogla përmendin koston (26%), mungesën e lidhjes me industrinë (27%) dhe mediat sociale (21%) si arsye kryesore pas vendimit të tyre për të mos pasur një faqe interneti.
- 53% e vizitave në uebsajt celular braktisen nëse një sajti celular kërkon më shumë se tre sekonda për t’u ngarkuar. Për çdo sekondë vonesë në kohën e ngarkimit të sajtit, konvertimet bien me 12% (Google, 2018)
- Në vitin 2020, 50.81% e të gjithë trafikut në mbarë botën në internet u gjenerua përmes telefonave celularë (Statista, 2020)
- 57% e të gjithë trafikut në internet në SHBA tani vjen nga telefonat inteligjentë dhe tabletët (BrightEdge, 2018)
- 87% e popullsisë së botës përdor pajisje celulare (Marketing Dive 2020)
- 84% e përdoruesve të faqes në internet do të braktisnin një blerje nëse të dhënat e tyre dërgoheshin përmes një lidhjeje të pasigurt.
Këto statistika janë bazur mbi: link